نارسایی کلیه با کراتینین 6: آیا من نیاز به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 6: آیا من نیاز به دیالیز

دکتر محترم، من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و به تازگی سطح کراتینین من است تا 6، من می خواهم بدانم آیا من نیاز به دیالیز در حال حاضر؟

به رک و پوست کنده، من نمی توانم به شما پاسخ دقیق بدهد، چرا که من نه شما را در فرد را ببینید. چه چیزی بیشتر، من شرایط بیماری خود را دقیق نمی دانم. اما با توجه به سطح کراتینین خود را، ما می توانیم مطمئن شوید که بیماری خود را به مرحله 4 بیماری کلیه، است که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی پیشرفت کرده است. به طور کلی، برای بیمارانی که در این مرحله هستند، آنها را بسیاری از نشانه ها و عوارض رنج می برند، بنابراین به منظور از بین بردن درد خود و بهبود کیفیت زندگی خود، دکتر آنها را به دیالیز توصیه می شود. با این حال، همه بیمار نیاز به دیالیز. اگر شما هیچ علائم بسیار، شما می توانید یکی دیگر از درمان های جایگزین دیالیز، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده را انتخاب نمایید. با کمک این درمان، بیمار نارسایی کلیه می تواند عملکرد کلیه خود را به تدریج بهبود، در نتیجه به یک شانس برای جلوگیری از دیالیز.

چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherpay بهبود عملکرد کلیه.

در این روش درمانی یک نوآوری از طب سنتی چینی است، آن را تا چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط این چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و آنها را از آسیب بیشتر محافظت می شود. چه چیزی بیشتر، آن را می توانید گردش خون ترویج و تامین تغذیه به اندازه کافی برای کلیه به خود تعمیر. بنابراین به تدریج، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر تقلا این درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: